Reklamační řád

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu info@galantier.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže. Zároveň bychom Vás požádali o vyplnění reklamačního listu. Vytištěný reklamační list pošlete spolu s výrobkem na adresu obchodu (viz. níže).

  • Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o vyřízení reklamace zasláním SMS zprávy nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace od výrobce.
  • Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení na naši prodejnu. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záruční doba je uvedena u každého zboží.

Možnost výměny zboží

Pokud nejste s od nás zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám možnost zboží vyměnit. Zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání zboží (nebo po osobním doručení) na adresu Křtěnov 36, Olešnice na Moravě, 679 74.

Zboží musí být dodáno neporušené, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje. Doporučujeme spolu se zbožím dodat při prodeji obdržené listiny, jako je faktura, záruční list a jiné. Usnadní nám to bezchybně provést celý proces výměny zboží.

Poštovné při výměně zboží je 80,– Kč. Výměna se vztahuje na barvu, velikost nebo typ výrobku. Například: Vyměníme Vám napínáky za jinou velikost. Každý případ se budeme snažit vyřizovat k úplné spokojenosti zákazníka.

Možnost vrácení zboží – GARANCE SPOKOJENOSTI

Zákony České republiky udávají možnost vrácení zboží zakoupeného přes internetový obchod (uzavření kupní smlouvy na dálku) do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud nejste s od nás zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám, díky našemu konceptu GARANCE SPOKOJENOSTI, možnost zboží vrátit bez udání důvodu do 21 dnů ode dne převzetí zboží.

reklamacni list