Reklamační řád
Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu pomocí formulářů níže, případně e-mailem na adresu info@galantier.cz, případně telefonicky (viz. níže).
- Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
- Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
- Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
- Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o vyřízení reklamace zasláním SMS zprávy nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace od výrobce.
- Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení na naši prodejnu. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
- Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Záruční doba je uvedena u každého zboží.
Pokud nejste s od nás zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám možnost zboží vyměnit. Zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání zboží (nebo po osobním doručení).
Zboží musí být dodáno neporušené, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje. Doporučujeme spolu se zbožím dodat při prodeji obdržené listiny, jako je faktura, záruční list a jiné. Usnadní nám to bezchybně provést celý proces výměny zboží.
Poštovné při výměně zboží je 80,– Kč. Výměna se vztahuje na barvu, velikost nebo typ výrobku. Například: Vyměníme Vám napínáky za jinou velikost. Každý případ se budeme snažit vyřizovat k úplné spokojenosti zákazníka.
Možnost vrácení zboží – GARANCE SPOKOJENOSTI
Zákony České republiky udávají možnost vrácení zboží zakoupeného přes internetový obchod (uzavření kupní smlouvy na dálku) do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud nejste s od nás zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám, díky našemu konceptu GARANCE SPOKOJENOSTI, možnost zboží vrátit bez udání důvodu do 30 dnů ode dne převzetí zboží.